Рефлексія.



МОДУЛЬ 11

 Продемонстровано Портфоліо.
 Проведено оцінювання тренінгу за  допомогою нових форм оцінювання .


МОДУЛЬ 9 - 10

Обговорено створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Проаналізовано шляхи здійснення диференціації навчання учнів
Створено презентацію та публікацію
Створено план впровадження теми;
Здійснено самооцінювання робіт учнів


МОДУЛЬ 8

Дуже багато інформації яка потребує більш ретельного вивчення але цей модуль допоміг мені відчути себе у ролі учня, що дало чіткіше розуміння процесу діяльності та сформулювало уявлення про можливі результати учнівської роботи,  надало мені можливість оцінити переваги оцінювання протягом всього проекту та кінцевого результату, провела самооцінку своєї діяльності.

МОДУЛЬ 7


Створення учнівської презентації допомогло мені відчути себе в ролі учня та побачити можливу реальну реалізацію проекту, яким може бути робота учня. 
Допомогла звернути увагу на ті методи дослідження та конкретні дії учня, які будуть йому під силу, сформувати більш конкретне уявлення щодо процесу реалізації проекту. 

МОДУЛЬ 5 - 6

Обговорено в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
Обговорено у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
Обговорено проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті. 
Зясовано,  як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

МОДУЛЬ 4

Обговорено приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
Створено перший варіант плану оцінювання;


МОДУЛЬ 3

Обговорено навчальні теми для створення Портфоліо "Будова речовини. Атоми і молекули. Будова атома. Рух і взаємодія атомів і молекул"  з використанням методу проектів;
Обговорено і сформульовано Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
З’ясовано вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;


МОДУЛЬ 1 - 2

Ці модулі допомогли мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
 планування більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі , для  проведення досліджень, комунікації, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів; вдосконалити вміння керувати навчальним процесом за методом проектів. 
Яким чином проекти допоможуть моїм учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів та програм і розвивати в них навички 21 століття? Як можна використовувати проекти для вдосконалення процесу навчання учнів?  Проекти спонукають дитину до виробленняй представлення власної точки зору на джерела інформації, висловити критичне ставлення до них. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий